DIT BEN IK ....

Het komende schooljaar zullen ikzelf (juf Katelijne) en  juf Els ( op maandag) het beste van onszelf geven om jullie kids zoveel mogelijk bij te brengen. Heel veel schoolse dingen, maar in het derde leerjaar werken we ook volop aan "leren zelfstandig worden". 
Ik zal dus heel wat uurtjes met de kinderen doorbrengen. Daarom is het misschien wel fijn mezelf eens voor te stellen.
Ik word in oktober 49 jaar en geef al 27 jaar les waarvan bijna 17 jaar in het derde leerjaar. 
Samen met mijn man Vincent hebben we drie kinderen. 
Onze oudste zoon Viktor is 23 jaar en Arthur en Louise worden in december 22 jaar. 
We hebben ook twee lieve honden : Cas en Pippa.
 
Ik woon in het prachtige De Haan. Lange strandwandelingen zijn dan ook 1 van mijn vele hobby's. Verder speel ik tennis in T.C. De Polderblomme. Daarnaast padel ik in T.C. Parc Astrid.
Lopen doe ik ook graag met de C-runners en ik ga vaak mountainbiken in onze Haanse bossen. 
Ik ben erg benieuwd om jullie allemaal te leren kennen. 
Ik hoop dat we er een mooi, leerrijk schooljaar kunnen van maken!